Saturday, December 13, 2008

Freemason




.....setelah Kongres Zionisme Internasional yang pertama di Basel, kecenderungan politik kaum Yahudi bekerja di antara dua perkara, yang pertama dilakukan secara bersembunyi ditujukan untuk membentuk dan menguasai negara-negara di seluruh dunia, dan yang ke dua untuk membentuk sebuah negara Yahudi di Bumi Palestin.

.....Golda Meir (bekas PM Israel) dengan congkaknya menyatakan, luas negara Israel adalah "sejauh yang dapat dicapai oleh militeri Israel",

Jika rancangan para banker Yahudi, atau "Freemason" itu berjaya, maka Rusia, Jerman, Jepun serta dan Amerika Syarikat, pada akhirnya akan berada di bawah kekuasaan jajahan "Freemasonary", yang sudah lama merancang untuk menakluk dunia. Sebagai Qabalis sejati Albert Pike menyatakan rancangan itu merupakan suatu karya besar Lucifer yang tidak perlu mempedulikan demi mengorbankan nyawa beratus juta ummat manusia.....

Beberapa di antara agenda tersembunyi "Freemasonary" itu, seperti Perang Dunia pertama dan ke-2. Jika rancangan itu benar, maka Perang Dunia ke-3, menurut Albert Pike akan terjadi pada awal abad ke-21, dan berawal di sebabkan masalah Israel dengan Palestin.

....."Mereka percaya adalah telah menjadi iradat Tuhan, bahawa mereka diwajibkan melakukan kekejaman terhadap 'goyyim', sebuah istilah Yahudi untuk orang-orang selain orang Yahudi".

.....baik IMF mahupun Bank Dunia, merupakan dua instrumen kekuasaan yang digunakan oleh Sarat (baca: kumpulan Zionis) untuk menghancurkan negara-negara yang berdaulat agar menjadi tidak lebih daripada sekadar teritori mereka:..

.....Negara-negara yang menerima apa yang disebut dengan nama "bantuan pinjaman" IMF, seperti Bulgari dan Roman, termasuk Indonesia, mungkin tidak mendapatkan 'carpet bombing', tetapi mereka dihancurkan hanya dengan satu lakaran pena.

.....Apa yang telah dilakukan oleh IMF di Indonesia? ....Mereka mendestabilisasikan suatu negara.....

.....para komprador IMF di Indonesia tengah dengan rancaknya menjual aset-aset publik yang selama ini berfungsi sebagai money-machine bagi Indonesia dengan harga lelong.....

Tidak salah apabila Prof. Chossudovsky memasukkan Indonesia ke dalam kategori "teritori" dari kekuatan Zionisme".

Dimaklumkan bahawa, ketika Tun Dr. Mahathir (TDM) mengadakan mesyuarat bagi mengatasi kegawatan ekonomi dunia ketika tahun 1998, seluruh pakar ekonomi Malaysia yang berada di luar negara pada ketika itu turut dipanggil pulang bagi membincangkan cara untuk mengatasi kegawatan ekonomi, termasuklah yang hadir pada ketika itu Dato seri Anwar Ibrahim selaku Menteri Kewangan ketika beliau berada di dalam UMNO. Tapi amat malang, apabila penulis mendapat tahu bahawa Dato Seri Anwar Ibrahim (DSAI) telah mengusulkan agar Malaysia meminjam wang daripada perbadanan wang dunia IMF. Alhamdulillah, dengan kepakaran Tun Dr. Mahathir ketika kegawatan ekonomi melanda Malaysia, beliau secara peribadi tidak setuju dengan cadangan usul dari pihak DSAI dan TDM telah menyekat tambatan RM ke atas USD serta mata wang dunia yang lain. Akhirnya, Malaysia kembali seperti sediakala serta bebas dari kuasa zionisme al-yahud jika dibandingkan dengan negara jiran yang lain.

0 comments:

My Popularity (by popuri.us)
READERS (MONDAY, 22 DIS 2008)

free counters
Add to Technorati Favorites

  ©Template by Dicas Blogger.